Forma, funkció, felújítás...

2013.02.03 11:29

A héten egy másik darabon is dolgoztam.

Volt egy kis problémám. Mégpedig, hogy nem volt éjjeliszekrény az ágy mellett, az én oldalamon. De a helyszűke miatt, egyáltalán nem is terveztem oda túl nagy darabot. Aztán amikor megláttam egy kis széket a mamámnál, azonnal beugrott, hogy egy plusz ülőhely is milyen jó lenne, amikor a család valamelyik tagjával épp nézünk valamit a gépen. És puff! Megszületett az ötlet. Két funkció, és helytakarékosság.

A szék hosszú vékony lábai, modern, és letisztult hatást keltenek, szinte légies, az ülőfelület pedig egyenletes, és kissé kemény, így tökéletes rakodó felület. Miután bevetve a vizuális trükköt elnyerte végleges színét, egyáltalán nem foglalt helyet. Szinte beleolvadt a környezetébe. Ráadásul a fekete nem csak a hálómban mutat jól. Ez, akár csak a fehér, egy univerzális szín, ami minden enteriőrben megállja a helyét.

 

 

Először is természetesen a szövet tisztításával, és a lábak lecsiszolásával kezdtem. Miután ez megvolt, egy tiszta ecsettel leportalanítottam a lábakat. Mattfekete festékkel szépen átkentem, majd száradás után egyszerűen egy fekete anyaggal átkárpitoztam. Természetesen alatta meghagytam az eredeti anyagot, hiszen bár kopott, de nagyon jól tart, és egy plusz merevséget biztosított, ami miatt bátran lehet rá pakolni.

 

Ne feledjük, hogy kárpitozásnál mindig középen kezdünk a rögzítéssel, és kifelé haladunk a két vége felé!

 

Íme, megint egy jó példa, hogy miért nem szabad minden régi bútort kidobálni. A retró hatást a kárpit keltette, és miután az eltűnt, egy teljesen modern vonalú darabot kaptunk, minimális energiabefektetéssel. És a ráfordított összeg is elhanyagolható. Ki ne akarna spórolni úgy, hogy közben a környezetével is jót tesz. Hiszen ez sem landol már szemétben. És ha azt hiszed ez nem nagy dolog, akkor jusson eszedbe, hogy sok kicsi sokra megy!

 

És a kész szék. Egyszerű, mégis nagyszerű. De akinek túl minimalista, nyugodtan feldobhatja mintás anyaggal, vagy egy kis széldíszítéssel az ehhez hasonló darabokat. Pl. a rövidáruban beszerezhető kiegészítőkkel.

 

Helyben vagyunk. ^-^
Igazából magam sem hittem, de rengeteg minden elfér az ülőfelületen, jelenleg még egy kis üvegberakásos fadobozka is van rajta ami sok apróságot rejt.

 

Na ná, hogy az épp olvasott könyv sem hiányozhat az ágy mellől! ^-^

Elérhetőség

Creative Home angria_wolf@hotmail.hu