Gyilkosan jó farsangolás - avagy az Assassin és a Gagnam Style

2013.02.03 10:11

Az elmúlt hét nagy munkával telt. Jön a farsangszezon, és Raina fiának iskolája úgy döntött, előre hozza egy héttel a bulit. Na, volt is nagy kapkodás, szabás-varrás, káromkodás, ragasztás, megint varrás, és még egy kis káromkodás a biztonság kedvéért. De megérte, hiszen nem csak jól szórakoztunk a készítése közben, de egy számomra nagyon fontos személyt tettem boldoggá, és az arcának ragyogása, a büszkeség, ahogyan viselte a cosplayt, az valami leírhatatlan volt. Rögtön úgy éreztem, már nem is fájnak a kezeim... ^-^

 

 

Mielőtt megmutatnám a kész művet, egy pár szó az alapanyagokról.

Ez a ruha 100%-ban újrahasznosított cosplay! Semmit nem vettünk hozzá, még a felhasznált egyébb anyagok (pl tépőzár) is mind maradék volt. Maga az alapanyag használaton kívüli ruhákból állt össze, úgy mint az én régi pék munkásruháimból, Raina egyik nadrágjából, egy Iréntől kapott régi, divatjamúlt (és mellesleg senkire nem passzoló) női bőrkabátból, és pár sörösdobozból.

A fém részeket egy már nem fogó golyóstollal mintáztam ki dombornyomással, és a többi holmit is mind kézzel készítettem. Még a fém karikákat is én hajlítottam meg drótból. Csak az ing, a nadrág, és a csizma volt alapul, hogy hozzá olyan darabokat varázsoljunk, ami teljes egészében úgy fest majd mint az Assassin's creed legfőbb karaktere, a bérgyilkos.

 

 

Az ember nem is gondolná, hogy ez a sok kis szar három napot is igénybe vehet, amíg elkészül. Ráadásul az ujjak tropára mennek, mivel gép nem állt rendelkezésre. De azt hiszem ez csak még inkább dob az értékén... ^-^

Egy szó mint száz, nagy meló volt, és ismét hangsúlyozom, semmit nem vettünk hozzá, csak azt használtuk fel, amit a két lakásban találtunk!

 

És most már tényleg a képek, a büszke assassinoval:

 

És hogy, hogy jön ide a kóreai pacitánc? Hát úgy, hogy az iskola tanárai, és néhány szülő egy meglepetés tánccal készült, ami a Gagnam Style volt, és akkora sikert aratott, hogy a diákok is beálltak. Szóval én elmondhatom magamról, hogy láttam egy Assassinot Gagnam Stylera táncolni. Mondanom se kell, visítva röhögtem! Pazar volt! ^.^

Elérhetőség

Creative Home angria_wolf@hotmail.hu